Frächt

Nya tulpaner är inhandlade, denna veckan får de bli ljusrosa. Kan de va för att jag längtar jätte mycket till våren. Gud vad jag tjatar om våren men jag bara känner att man känner att man lever när man kan gå härliga morgonpromenader och höra fåglarna sjunga. Att sitta utomhus och känna den varma vårsolen på ett härligt café eller varför inte när man tar cykeln ner till sjön och kollar på den underbara solnedgången. Är det någon som inte längtar till detta får ni inte besöka min blogg mer ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Blev ju kalas snyggt att ha dom i de!!

Lust och ses och ta en fika på stan i veckan eller nån kväll hos mig? Jag jobbar dock natt utom tisdag och onsdag men dom två kvällarna är jag upptagen:( Hör av dig om du kan!



Kram

2012-01-22 @ 22:51:11
URL: http://s
Postat av: Evelina

Ja visst blev de, ibland kommer min fantasi fram. Jo men det kan vi göra, hade ju passat perfekt på onsdag kväll. Upptagen hela kvällen, ska träna så är inte klar förens vid lite innan nio ändå. Häng med mig, julle och josse till nya cafét på torsdag kväll då?

2012-01-23 @ 08:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0