Fredag kväll








Igår var vi bjudna hem till christofer och Madde. Madde fyllde 24 år och hade lite kalas för familj och släkt. Mycket trevlig kväll med god mat och fika. Så här var några bra bilder jag fick under kvällen. Bilden längst ner är jag och mamma. Där har jag min nya tröja som jag matchar med mina nya fjäderörhänge. För att festa till klädslen lite tog jag ett rött läppglans också. Bild på läppglanset kommer här.



Köpte detta fantastiska läppglans igår från märket Nouba. Vi säljer bland annat detta märke på mitt jobb. Läppglanset heter Millebachi och är det bästa jag någonsin har provat. Sitter på hela kvällen även om du dricker och äter. När jag kom hem var jag tvungen att ta bort läppglanset med sminkborttagningsmedel, då förstår ni säkert hur bra de sitter.

Kommentarer
Postat av: Erika

Snyggt!! Kostar?

2012-01-14 @ 14:34:31
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det kostar 189:-, mycket prisvärt med kvaliten!

2012-01-15 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0