Go´ kväll

Go´ kväll kära läsare.
Har kommit hem för en stund sen, bytt om till mys kläder och ätit lite mackor. Jag måste säga att gud vilken seg dag det har varit på jobbet. Kommer Januari bli en sån seg shoppingmånad för människor? Har ni pengar över i plånboken så får ni  åka till Grand samarkand och göra oss personal sällskap.
Nu sitter jag och Robban i soffan och slappar, äter lite gott och dricker en varm choklad. Vi ska strax kolla på gester med gäster på ettan, ska de ge de en chans och kanske de utbrister ett skratt efter denna dryga dag.

Har funderat över en sak, vad ska min blogg handla om? Ska jag specificera mig inom något, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker det är kul att läsa om din vardag men du får gärna skriva lite om din träning (som du verkar vara duktig på!). Å bilder Evve, släng in foton för guds skull! :)

2012-01-12 @ 22:07:45
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0