God morgon...

alla ni är som är pigga och glada. Jag är dödstrött idag, vaknade efter många timmars sömn och de kändes som att jag inte sovit någonting. Dagen kommer säkert sluta med att jag somnar på jobbet ikväll och orkar inte ta mig hem. Tror min tandvärk tar mycket energi, igår orkade jag inte göra någonting knappt.
Vi kollade på Wallanderfilmen dem visade igår vid 21:00 på fyran, fast vi laddade hem den istället. Tar ju år och dar och kolla på en film dem visar på tv med alla reklamavbrott och nyheter mitt upp i allt. Sånt blir vi så trötta på. Jag blev imponerad av filmen, både jag och robban satt på helspänn hela tiden. Kan rekomendera den för er som inte sett den. Filmen hette Wallander - läckan.
Nu ska jag vi laga en bamsefrukost, sen väntas jobb 11-20:15!!


Såhär trött känner jag mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0