God morgon

Jag är ledig idag och ställde klockan väldigt tidigt. Det var omöjligt att gå upp från en nybäddad säng. Istället gick jag upp klockan åtta. Har redan hunnit sätta igång tvättmaskinen, lagt ihop ren tvätt, och fixat lite. Nu sitter jag i soffan och kollar på tv och äter frukost. Har fått dille på yoggi med banan och kanel. Det är super gott. Visste ni att kanel gör att man inte blir sötsugen. Jag kan hålla med om att detta stämmer. Alltid när jag har ätit för övrigt så blir jag alltig sötsugen efter maten men aldrig när jag ätit denna frukost. Prova med kanel i maten, va inte feg de passar till de mesta.


Ser kanske inte så gott ut som det verkligen är. Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0