inte min dag

Idag känns de inte riktigt som min dag, så fort jag gick utanför dörren idag och var påväg till jobbet så bara kändes allt jobbigt. Ville inte åka hemmifrån, ville inte göra någonting, ville inte prata med någon. Kommer till jobbet och anstränger mig för att vara trevlig, gör saker för mig själv och tänker. Det lättade upp sig under dagen men väl hemma från jobbet lagade jag mat, duschade och nu ligger nerbäddad i sängen i en tyst lägenhet. Har bara sån ångest inför imorgon, två timmars möte på morgon vid 08:00 och sen en tolv timmars arbetsdag framför sig. Det känns tugnt. Tror de är därför dagen har varit jobbig. En mycket possitiv Evelina idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Gott ju!!

Frågade om fika i veckan igår kan du?:)

2012-01-23 @ 21:50:21
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men där läser jag väl inte he he:)

Ah men torsdag kan jag nig om jag inte ska på Lakers kan höra av mig på torsdag dag:) kram

2012-01-24 @ 21:39:01
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0