lång dag

Hejhej.
Dålig uppdatering idag, jobbat från 8-20 så har inte hunnit. När jag kom hem idag gjorde jag mat direkt. Var jätte hungrig, så blev de två matlådor tills imorgon också. Kanon med mat med sig till jobbet, särskilt om man är så snål som jag som hellre lägger pengar på kläder och inredning än att äta ute varje dag. Dessutom tycker jag att man vet vad man får i sig när man lagar maten själv. Köper man mat ute så är de oftast billig ihopsläng känns de som ibland. Uppvärmd mat som kanske legat sen dagen innan och lite ofräscht.
Inatt har jag sovit ungefär fyra timmar så känner att jag går på lite överenergi just nu, känner mig inte trött men kommer nog sova som en stock inatt. Tröttheten kommer nog inte förens imorgon när jag vaknar.
Jobbar till klockan sex imorgon så direkt efter de blir det ett pass på Friskis & Svettis. Ska trötta ut mig ännu mer och känna mig helt spyfärdig när jag kommer hem, då kommer jag vara stolt över mig själv. Ibland är veckodagarna väldigt sega och tråkiga och man vill inte göra de man måste, men när man väl har gjort de så känner jag sig så stolt över sig själv. Så kommer jag känns imorgon kväll, för sen är jag ledig torsdag och fredag. Vet ni vad jag ska göra då? Självklart bara sånt jag tycker om att göra.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0