Ledig

Äntligen har torsdag kommit och jag är ledig. Ska bli så skönt att vara ledig både torsdag och fredag. Imorgon får jag en heldag med min älskling innan det är dags för mig att jobba helg. För robbans del blir det att spela cup hela helgen lång.
Dagens planer är att jag ska städa här nu en stund, sedan gå ner till stan och kolla vad affärerna har att erbjuda för vårnyheter. Vid klockan 17:00 är det dags för åter ett gympapass och idag tillsammans med Josse. Ikväll ska vi tjejer ner till de nya caféet i passagen och fika. Glömmer alltid namnet, men ni som läser som är från Växjö vet säkert vilket jag menar. Ska bli intressant att se vad dem har att erbjuda, har hört mycket possitivt om de.


Ännu ligger vintern kvar.

Kommentarer
Postat av: SOFIIII

C O N D E C O : )



Hoppas ni får trevligt ikväll hade varit kul och tjötat lite men ni får komma hit och fika en kväll. NU säger jag god natt ses väl i tipshallen i helgen. ciao bella!

2012-01-26 @ 15:57:57
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0