Lördag dag

Hej på er allihopa. Det blir två inlägg på samma gång idag.
Vilket fantastiskt väder vi har idag. Satt och drömde mig bort vid frukosten idag och kollade ut, klarblå himmel och såg helt underbart ut, men när man kom ut var det både kallt och blåsigt. Jag och Robban åkte iväg en sväng och slängde massor med skräp och sedan ner mot stan. Vi skulle egentligen bara gå och kolla runt lite men det blev lite shopping för oss båda. Jag köpte bland annat två doft ljus på The spice tree shop. Butiken är ganska nyöppnad och ligger på Klostergatan 8, jätte fin och mysig butik. Tänkte att jag skulle sätta dessa två ljus på våra två toaletter. Alltid frächt om det luktar gott på en toalett. Ikväll kommer min kära Josephine Wigren hit så ska vi fixa iordning oss, drinka en fördrink och sedan åka bort till Lina för att festa loss ikväll. Blir en trevlig tjejkväll, den avslutas nog på Grace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0