lördagsmys

Hej på er.
Nyss hemkommen från Grand Samarkand där jag har varit och fikat med Josse och Julle. Mycket mysigt och skönt att prata lite tjejsnack. Gick även in i lite butiker för att kolla nya vår modet. Vill bara köpa massor med kläder nu nu nu.
Om cirka en timme får vi lite gäster, då kommer Madeleine och Christofer hit. Vi ska äta god mat spela monopol och äta en god efterrätt. Ser fram emot att krossa alla i monopol. Min dukning idag består av nya glas jag fick i julklapp(bra med stora glas, slipper man fylla på så ofta) och mina älskade bruka tallrikar. Måste visa er porslinet jag samlar på en dag, så nöjd över att jag har hittat detta. Det finns ju inget roligare än att duka snyggt när man ska ha gäster på middag. Så här ser dukningen ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0