mat mat mat

När jag är sjuk blir jag riktigt sugen på husmanskost. Magen kändes tom så jag tog upp lite mat och gjorde en variant av kallops. Tog lite vad jag hade hemma och gjorde en gryta utav de. Blev jätte gott men efter några tuggor så orkade jag inte mer, är inte de typiskt när man är sjuk?
Vad gör man annars när man är sjuk, ligger under sitt täcke i soffan och glor på tv. Tittade på en film innan som heter A lonely place to die, kan verkligen rekomendera den. Ganska läskig men spännande.

Nu i eftermiddag har jag börjat få ont i vänter öra också. Det värker i lederna och krampar i magen. Hoppas detta går över under natten, vill gå till jobbet imorgon!!



Så här såg min middag ut idag, men orkade en tredjedel.

Kommentarer
Postat av: Erika

Den filmen har jag sett. Helt okej faktiskt :) Hoppas du mår bättre imorn. Kram på dig snäckan!

2012-01-16 @ 20:37:35
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0