Neej!!

God morgon. Säger bara nej nej nej... Vill verkligen inte ha snö, jag som tänkte gå en lång powerwalkrunda nu på morgon. Det får vi hoppa över och köra ett extra pass på friskis & svettis i veckan istället. Väldigt fint väder idag, de blir man glad av. Idag ska jag åka ner tll stan och köpa mig ett fat till köket, ett vitt porslinsfat letar jag efter. Tänkte sätta lite kryddmått och snygga ateraljer som man använder i köket där på. I eftermiddag ska jag och emma åka och kolla på killarna när dem ska spela match. Vi får se vad resten av eftermiddagen har att bjuda på, skönt att ta dagen lite som den kommer. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men du, ge dig ut på pw ändå. Går lika bra i snön plus att du tränar benen lite extra när du pulsar :) Kram på dig!

2012-01-22 @ 12:25:53
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0