Nöjd

Hej på er.
Är nöjd med dagen, gick till jobbet med jätte ont i halsen och ett värkade öra men det fick gå. Har haft städ och plockmani idag så har gått på jobbet hela dagen och plockat undan och städat och slängt saker. Slutade ikväll vid klockan sex, robban kom och hämtade mig så åkte vi hem och lagade mat. Han gjorde mat som vi skulle äta ikväll och jag gjorde grönsaksoppa inför imorgon. Den blev mycket god, utan några som helst recept så gjorde jag lite efter vad jag tyckte. Blev riktigt nöjd över mig själv, jag kan göra en egen soppa :) Måste bara säga att buljong gör susen, madde som har lärt mig :)
Nu ska jag och robban mysa ner oss i soffan framför finalen i handboll. Tycker det är riktigt roligt att titta på handboll faktiskt, mycket mål och snabba händelser, de gillar Evelina.

Vi hörs imorgon igen, ha en fortsatt bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0