sen middag

Efter en lång och seg dag på jobbet kom Robban och hämtade mig. När man står inne på samarkand har man ingen som helst aning om vilket väder det är ute så jag blev ganska chockad över att det låg snö på marken. Blev hemskjussad då Robban åkte direkt till sin träning. En ensam hemma kväll började med att jag blev väldigt sugen på pizzabullar. Har ni lagat de någon gång? Dem blir alltid lika goda och går fort att göra. Ett bra tips när man vill ha god mat fort och smidigt.


Vill ni prova laga dessa pizza bullar så gör ni så här:
Tina upp smördegsplattor- kavla ut dessa på längden så dem blir cirka 25x15 cm- smörj ut ketchup över hela degen- lägg på strimlad skinka,hackad lök, oregano,pizzakrydda och riven ost- rulla ihop degen och skär i bitar- lägg på bakplåtspapper på en plåt och grädda i ugn cirka 15-20 min- tills dem har fått färg. Jätte gott med en stor sallad till.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Såna får du gärna bjuda mig på ;) om du vill svara på denna kommentaren får du gärna göra de på min sida:) kram vännen

2012-01-18 @ 21:31:29
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Erika

Gott! De kanske ska testas imornkväll :)

2012-01-19 @ 17:28:37
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0