sent

Bättre sent än aldrig att blogga nu. Lovade ju er ett inlägg vad jag har förändrat här hemma idag. Efter att jag tog bort alla adventsljusstakar för ett väldigt bra tag sen nu så har jag haft ett fönster som jag inte riktigt blivit nöjd med. Skulle sätta tillbaka dem gamla vanliga krukorna som jag har haft innan men dem fick en ny bra plats så ville inte flytta dom. I fönstret satte jag därför dit lite sånt som jag inte haft framme på ett tag, försökte få de fint. Tycker inte ni också de är så att de man en gång ställt undan kommer aldrig fram igen? Så är de nästan alltid hemma hos oss. Så idag åkte jag till blomsterlandet och handlade krukor. Växter hade jag sen innan som behövdes planteras om så de passade ju utmärkt att sätta dem i detta fönster. Här får ni resultatet, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefint!!

2012-01-28 @ 10:14:05
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack Erika.

2012-01-28 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0