Söndagsmys

Det är redan söndag och dagen som jag ogillar mest på hela veckan. Söndagen i sig är mysig eftersom man är ledig och man verkligen får ligga i soffan precis hela dagen om man känner för de. Men jag har bara sån ångest på söndagar att en helt ny vecka ska börja. En lång arbetsvecka innan de är ledighet igen.
Idag tog vi oss en riktig sovmorgon här hemma, mysigt att vakna upp och ligga kvar i sängen och prata om allt möjligt. Vi har även besökt mina föräldrar idag där min bror också befann sig. Efter de så åkte vi till City Gross för att handla, mötte upp Simon och Sara och åkte hem till vårt place för att laga mat. Gud vad gott de är med enkel mat ibland, stuvade makaroner med stekt falukorv. Mums!!

Nu ikväll har jag fixat lite här hemma, bara njuter av att gå runt och fixa och plocka iordning allt. Det är avkoppling ibland. Målade även mina naglar innan efter duschen. Blir alltid så osäker på vilken färg jag ska måla, tycker de är så fräscht med målade tånaglar. Jag använder bara nagelack från MAVALA, idag fick de bli den knallröda. Vilken färg tycker ni är snyggast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0