sovmorgon

idag tog jag lite sovmorgon, vad skönt de är att vakna ibland innan man har ställt klockan. Hade nog tagit i lite väl med sovmorgonen idag, vaknade långt innan de skulle ringa. Väl uppe så gick jag och la mig i soffan istället, sån latmask är jag på morgonen.
Jobbet börjar om drygt två timmar och jag bara känner okej, en dag till, några timmar kvar tills de är helg!!

Måste visa er produkter som jag fick på ett möte härromdagen av en säljare till oss. Vi på apoteket har tagit in märket NUXE, ett otroligt bra märke med naturliga ingredienser.


Guldoljan som står i mitten har blivit en personlig favorit. Den ser väldigt guldig ut men när man lägger den på huden så skimrar den bara lite lätt. Jag har börjat lägga denna på kinderna, ovanför rougen, blir kanonsnyggt. Kan verkligen rekomendera dessa produkter om man vill lyxa till vardagen lite.
Nu är det dags att äta frukost, ha en underbar dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon! Ja vit inredning är fint, dock har jag ju alltid varit en sån som gillat lite färg. Fast i sovrummet vill jag ha lite romantik:) Hoppas jag hittar mina dröm tapeter snart!



2012-01-21 @ 05:15:57
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0