tankar

Träffade en gammal klass kompis för några dagar, han har väldigt mycket tatueringar. Så vi började snacka om tatueringar och han undrade såklart om inte jag skulle skaffa någon. Han gav mig som råd att gör inget du kommer ångra utan gör något speciellt isåfall som betyder något. Väldigt bra sagt men jag har funderat på vad man egentligen tycker är snyggt. Jag ska verkligen inte tatuera mig, men om de händer någon gång i livet så vill man ju ändå veta lite vad man tycker är snyggt.
Jag tittade runt lite på internet och hittade en väldigt fin, skulle kunna tänka mig att ha denna på framsidan av axeln, eller ovanför svanken.
Vad tycker ni om denna?


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

superfin tatuering :)

2012-01-19 @ 10:45:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0