tisdag

God morgon alla pigga. Själv känner jag mig inte särskilt pigg, känner att jag skulle kunna sova i flera dygn. Har även idag ont i halsen och lite i örat. Satsar ändå på att gå till jobbet och försöker glömma smärtan.
Har suttit framför nyhetsmorgon och ätit frukost nu en lång stund, tycker det är en bra och avslappanade start på dagen.
Idag tänker jag gå till jobbet, var inte ute igår på hela dagen och kan nog bli lite piggare av frisk luft. Ikväll slutar jag klockan sex, då ska jag och robban laga pannkakor och mysa oss ner i soffan framför en film. Ska fundera på under dagen vad för film jag är sugen på att se, tycker de beror helt på vad man är för humör. Idag känner jag nog för en thriller, men ikväll kommer jag säkert bli kärleksfull av att inte sett min kära på hela dagen och då kommer jag vilja se en romantisk komedi.


Vad de någon som såg idrottsgalan igår?
Jag tittade givetvis och tyckte de var bland de bästa åren utav idrottsgalan. Vem grät inte när dem visade dödsfallen som hade inträffat bland idrottsmän under 2011. Kunde inte hålla tårarna tillbaka när visade Stefan Liv.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du mår bättre idag=)

Inte kul att känna sej sjuk!

2012-01-17 @ 11:24:04
URL: http://maddecarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0