Vaknar med tuppen

God morgon för er som vaknat tidigt idag. Igår var vi jätte trötta båda jag och robban så vi gick och la oss runt tolv. Ändå vaknar man vid halv åtta, ingen klocka ställd. Jag som hade tänkt att jag skulle sova ut odentligt, men icke de. Nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan med min bok. Fick en bok i julklapp utav mamma och pappa som jag har börjat på men nu ett tag efter så kommer jag inte ihåg vad den handlar om. Får helt enkelt börja om. Tur att man inte läst mer än tjugo sidor ungefär.
Om en liten stund när resten av huset har vaknat så ska jag tvätta lite grann. Förstår inte hur det kan bli så mycket tvätt på en vecka av två personer. Kommer man få tvätta dag och natt sen när man får barn då?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig kväll! :)



Kram

Jenny - http://jennyvuongs.blogg.se

2012-01-21 @ 21:07:43
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0