Bärplock

Efter jobbet idag åkte jag hem och slängde i mig några mackor, efter de åkte jag och hämtade upp Bolmen för att åk ut på bärplock. Vi tog oss ut mot hovshaga och evedal där vi stannade på några olika ställen. Jag trodde jag hade mina ställen med fullt av blåbärsris men jag har nog glömt att dem har byggt så otroligt mycket hus där ute, haha. När jag var liten var det bara skog ute på lugnet och då var det världens blåbärsskog :)
Det blev lite mer än en liter ikväll i alla fall, vi var inte ute jätte länge men vi sa att vi får ta fler dagar längre fram då det kanske inte är så blött och regnigt.


Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Vad duktiga vi var!

Har dock massa myggbett på mina ben och även ett på skinkan ;) haha!!!!!! men de var det värt..

2012-07-13 @ 09:42:09
URL: http://Nattstad.se/emmafilippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0