Fixardag!

När vädret är som det är så finns ju annat att göra, jo att dona och fixa lite här hemma. Vaknade tidigt idag(igen) och då steg jag upp och rensade alla mina blåbär som jag plockade igår tillsammans med Erika. Det var en väldigt trevlig stund i skogen och jag bara säger herregud vad blåbär det finns. Om ni gillar blåbär eller tänker som jag att det kan vara bra att ha i frysen i vinter ge er då ut och plocka.
Jag har även fixat med annat här hemma, rensat lite och tvättat. Sedan tog jag, Robban och Jim och åkte ut på en shoppingrunda. För min del blev det inte mycket handlande men däremot bestämde jag mig för att gå in på Panduro för att köra med mig decoupage grejer hem. Blev så inspirerad när jag och madde var inne hos Erika igår och tittade på hennes pyssel hon satt med. Nu är jag helt fast, jag har redan gjort tre galgar. Fler kommer de att bli och alla ska vara olika så långt det går. Detta är superkul och när man är en hemmarfixare så är det roligt att förändra och göra varje grej häfitg. Ingen annan kommer ha exakt lika dana galgar som jag och dem kommer pryda vår fina hall i vår nya lägenhet till våren :)






Kommentarer
Postat av: Erika

Vad FINT det blev!! Duktig du är. Kul att jag inspirerade dig :) Jag ska med sätta fart med mina galgar här hemma. Vi kanske kan pyssla tillsammans ngn dag? KRAM!

2012-07-18 @ 21:45:39
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0