Härlig dag

Idag åkte vi ut tidigt till min farmor och farfar för att hälsa på dem. Så mysigt när farmor gjort jätte god mat och fika till oss, hon skämmer bort oss så mycket. Man blir behandlad som ett litet barn när man åker dit men jag gillar det starkt.
Ikväll har jag och Emma varit ute i skogen och plockat blåbär, tycker bara det är så underbart att vara i skogen. Efter de åkte vi hem och svirade om till bikini, tog bilen ut till min kära broder och badade i deras pool. Var så skönt att svalka sig efter dena hektiska värme som har kommit till oss. Fast nu får man absolut inte klaga på värmen. Jag ska däremot njuta av värmen. Efter poolandet åkte vi hem till mig och här är vi nu och har nyss ätit mackor och gjort en blåbärspaj som vi mumsat i oss. Vi är sådanna mysbananer jag och Emma.




Kommentarer
Postat av: Soph

Jag var också ute och plockade ikväll, rätt rogivande :)

2012-07-25 @ 00:19:29
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0