Inrednings-shopping

När vi gick på stan i både Borgholm och Kalmar blir jag så lyrisk så fort jag ser en inredningsbutik. Tycker det är så roligt att gå i inredningsbutiker och drömma sig bort en aning. I Kalmar gick jag in i en supertrendig inredningsbutik i en galleria där dem hade alla moderna inredningsmärken så där shoppade jag loss lite. Självklart blev det saker till hemmet och framförallt ser jag ju nu att det även ska passa i den nya lägenheten. Jag samlar ju på bruka och älskar deras stilrena stil, samlar mest på själva porslinet men denna shoppingen blev dessa saker.


För vit tvätt


För färgad tvätt


Till diskmaskinstabletterna när vi sen har diskmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0