Nu händer det grejer...

Härromdagen besökte jag lugnet innan jobbet. Stannade givetvis hos bror min och hans familj en sväng. Gick ut på deras baksida för att kolla hur det går för vårt område som nu är i full byggnation. Det händer mycket på bara några dagar. Dem har satt ut pinnar som ska visa där husen ska byggas samt börjat med några grunder. Grunderna ser inte alls stora ut, men när väggar och allt kommer på plats blir det säkert helt annorlunda. När man tittar på plattorna så kan man knappt tro att det ska få plats både kök, toa och några rum till. Känns hel konstigt.
Tiden bara springer ju i väg för övrigt, det dröjer inte länge innan vi snart ska börja flyttpacka, tiden bar rusar på.

Jag och herr Robert jobbar bara denna och nästa vecka också sen har vi fyra veckor semester, ska bli helt underbart!! Får hoppas att inte tiden rusar iväg för fort då bara, kommer säkert kännas som dem veckorna bara rinner iväg när man hittar på mycket roliga saker.


Plattorna på dem fristående husen håller dem på med nu. Mitt emot dem gula husen lite längre bort, där ska min och robbans lägenhet ligga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0