slappis

Glömde kameran hemma igår, väldigt tråkigt för nu jag har ju inga bilder att visa er från gårdagens fest. Förfesten var kanonrolig men däremot var Eke-festivalen lite mindre lyckad. Jag hade inte jätte roligt, berodde till stor del på mitt humör som bara blev sämre när vi kom dit. Det var klibbigt, regnigt, blött och jag blev bara sjukt irriterad på allt. Så vi skulle stannat på förfesten om jag hade fått bestämma. På festerna som håller till i Braås blir det mycket dansbandmusik så igår tog jag mig några buggturer på dansgolvet hemma hos Marcus med kära Sara, hon är ju bara så grym och bugg är ju bara så roligt. Jag ska allvar nu ta och försöka övertyga Robban om att vi ska gå på buggkurs till hösten.

Vet ni vad jag gör nu, tror inte så många vet de men jag tycker det är väldigt roligt att kolla på tennis på tv så nu sitter jag och kollar på finalen i Wimbledon mellan Federer och Murray, mycket spännande. Jämte mig ligger en bakfull sambo och halvsover..
Tillbaka till finaltittandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0