YES!!

När Robban ändå skulle ut på golfbanan och gå några hål så snörade jag på mig gympaskorna och gick en runda. Det blev ingen kort runda utan stegmätaren var på i midjan och när jag kom hem visade den 8,2 kilometer, vilken energi jag hade idag. Det bästa är att jag höll jämt tempo hela vägen och det gick fort. Idag är jag nöjd med min insats. Nu sitter jag i soffan nyduschad och klar och väntar på att vi snart ska börja grilla. Det är vi värda efter denna dag.


Gick bland annat runt denna sjö, men det var bara 4 kilometer utav dem 8,2 kilometrarna :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt tjejen! Jag gick med en långrunda idag på 7,6 km. Kommer nog kännas i benen imorn :)

2012-07-08 @ 21:45:55
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0