Äntligen över!!

Hej på er.
Dålig uppdatering idag och det beror på att jag har jobbat mellan 08:00-20:00, härlig dag va!? Nu är jag helt slut, knappt sovit inatt eftersom mannen i huset kommer hem mitt i natten från jobbet och pratar och håller mig vaken en ganska bra stund. Det tog längre tid än vad jag hade tänkt att somna om, jobbigt de där när man väl somnat en gång.
När jag kom hem gjorde jag lite mat, det blev potatismos med miniköttbullar, sallad och stekta morötter. Nu ligger jag i soffan och äter brända mandlar och kollar på Lyckan i LA! Haha, lite udda program måste jag säga. Lite roligt ändå.
Jag ska ta och rensa ut lite här hemma framöver i omgångar inför att vi ska flytta. Istället för att slänga saker så kanske jag kan sälja de billigt här. Finns det något intresse för detta? Det handlar om kläder och inredningssaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0