Avslöjande

Ni som läser ofta har jag hållt på träckbänken nu ett tag. Jag och min sambo Robban har haft lite planer men jag har inte riktigt vågat gå ut med vad det är än. Nu är allt näst in till klart, papprerna ska bara skrivas på. Om exakt ett år flyttar vi från härliga väster ut till Lugnet på Hovshaga. Vi har köpt en bostadsrätt där ute som inte ens är färdigbyggd än. Så om exakt ett år, i mars 2013 är det inflyttning och jag vill bara att det ska bli 2013 nu...
Det är mycket nu med detta projekt, mycket val som ska tas, bankärenden och sälja saker. Vi får välja hur lägenheten ska se ut så massor med broschyrer pryder vår matsalsbord för tillfället med kök, badrum, kakel, tapeter så det är mycket att fundera på. Det kommer vara designkvällar i vår där vi får titta på allt kakel m.m i verkligheten. Det ska bli skönt att flytta till något som VI ÄGER, som är bara vårt och som vi får göra vad vi vill med. Vi kommer bo på markplan med ute plats så den ska utnyttjas till max med grillkvällar och sköna sommarkvällar på ens egna uteplats. Hoppas året går fort för jag vill flytta in redan nu, tänk bara tanken att bo någonstans där du har det exakt som du vill ha de och dessutom att du har valt ALLT! Jag är helt full av energi och detta ska bli så roligt.

Nu ska jag bege mig för att kolla på utemöbler, man får ju vara ute i god tid eller vad säger ni?
Jag ska bara få lite inspiration hur jag vill ha det, vill man ha ett bord med stolar eller vill man ha lite mer avslappnat med soffor och liggvagnar. Gud vad roligt, sånt här älskar jag!




Insiprationsbild från internet


Kommentarer
Postat av: Sofi

Jasså där ser man jag trodde faktigst att de var hus på G men då hade jag fel! Hur stor är den?

2012-03-17 @ 16:15:24
Postat av: Evelina

74 Kvm.

2012-03-17 @ 17:50:04
Postat av: Brorsan

Oj, det låter som att ni har en större uteplats än vi har tomt! =)

2012-03-19 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0