Det är ingen vanlig dag...

För idag är det Evelinas lediga dag hurra hurra hurra. Haha. God morgon alla morgonpigga människor. Idag är jag ledig, känns helt underbart. Är ledig imorgon också och det känns ju bara så bra. Båda mina lediga dagar är fullsmockade med grejer jag ska hitta på. Strax ska jag ta mig bort till Emma, vi ska ut och gå en lång runda, upp till blomsterlandet blir det nog en sväng för att få lite inspiration till vad man kan göra ute för vårfint nu. Måste pryda vår balkong här hemma, den ser bara för tråkig ut nu.
Detta är sista året jag pryder vår balkong, nästa år pryder jag istället vår uteplats och gräsplätt med blommor. Letade upp en bild innan hur det ser ut där vi ska bo, nu är ju nämligen allt klart, alla papper är påskrivna och snart kommer träffar tillsammans med de nya grannarna och designkvällar, ska bli hur kul som helst.
Här kommer i alla fall en bild på hur området där vi ska bo ser ut:



Kanske inte världens största bild men lägenhetsnummer 209 är min och Robbans :) Markplan såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0