Effektiva Evelina

Då har man varit igång i stort sett hela dagen, först nu har jag lagt mig i soffan för att vila lite.
Idag har vi städat hela lägenheten, toaletterna är rena, dammat bort dammrottorna och dammsugit upp dem, golven är torkade så det är näst intill halkrist här, mattorna är ristade och kylen är urtorkad och rensad. Gud vad duktiga vi har varit idag.
Efter städningen tog jag sällskap med robban ner till hans samling inför match medans jag gick vidare ut till lugnet för att hälsa på Krille och Madde, vi låg en bra stund i solvagnarna och bara njöt och sedan fikade vi. Jag har alltså gått ungefär sju kilometer idag, tog de långa håller från väster runt hela norremark och vidare bort mot härliga lugnet. Anledningen att jag gick dit var för att jag skulle ta med mig krilles cykel hem, den är nu på väster till utlåning så jag har den tills han vill sälja den eller tills inte jag vill ha den längre.
Nu ikväll kommer Sara och Simon hit, vi ska äta och sedan gå ner till Stars and strips för att ta oss några drinkar. Härlig lördag måste jag säga, imorgon blir det också en trevlig dag, hörs då!


En fräsch kyl är viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0