fryser

God morgon.
Inatt har jag sovit som en stock, vaknade upp och var fortfarande lika trött. Nu på morgonen har jag gått runt och frusit. Får se om jag stannar hela dagen på jobbet. Ikväll är tanken att vi ska åka till mina föräldrar och överaska med lite medköpt fika. Så jag vill ju inte bli sjuk, får stå ut denna veckan har jag bestämt mig för. H

Har ni hört om mannen som här i Växjö var försvunnen i måndags, helt borta och ingen har sett eller hört någonting. Har följt detta på smp och aftonbladet hela veckan och nu är han äntligen funnen. Han lever och har blivit dumpad i en skog nere vid oskarshamn. Polisen säger att det är kidnappning och jag tycker det är helt sjukt att detta blir allt vanligare i Sverige.

Hörs ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0