Goodmorning sunshine

Vaknade tidigt som attan idag, Robban skulle på samling inför match så det kan bero på de. Underbart väder idag, det gillar vi så det ska vi ta vara på idag. Jag gjorde en enkel frukost idag för aptiten efter en stor mastig fruskost var inte speciellt lockande. Tog med mig frukosten och satte mig i min ensamhet på balkongen, helt underbart skönt. Här får ni även se hur hårfärgen blev efter gårdagens färgning vid midnatt, haha.
Nu ska jag ner och gå på vårmarknaden på torget en sväng, ska leta efter lite fina vårblommor. Kanske inte utbudet är så stort än.






Kommentarer
Postat av: Erika

Jag sitter med i solen. Mysigt värre! Säg till om du hittade några fina blommor. Är med sugen på att göra vårfint här hemma :)

2012-03-03 @ 13:01:29
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka fina bilder :)

2012-03-04 @ 12:25:59
URL: http://Emmacamillafilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0