Häliga torsdag

Ikväll slutade jag från jobbet klockan sex. Åkte direkt hem till mamma och pappa för att hälsa på. Äntligen är det ljust även när man går ut från jobbet, en härlig känsla. Jag är en sån person som lätt blir deppig om man går in på jobbet när det är halvmörkt och går ut från jobbet när det är mörkt. Man ser ju aldrig ljuset vilket tillslut blir väldigt deprimerande.
Idag har det däremot varit riktigt bra väder, gick ut på rasten en sväng och solade lite grann. Man får akta sig för solen nu bara, på med lite solkskyddsfaktor i alla fall. Jag som jobbar på apoteket har sett folk med lite väl bränd hud, även i dessa tider så köp en ansiktskräm med solkskyddsfaktor i.
Härromdagen köpte jag nya skor, saknar ett par enkla små som ska vara sköna och passa till de mesta. Köpte ett par på Stadium, dem får nog pryda Växjös gator imorgon när jag och mannen min ska ta oss en runda på stan efter Kärnhembesöket.

Vad tycks om dem nya?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0