Hemma

Stannade hela dagen på jobbet men förmiddagen var tung. Eftermiddagen blev bättre men skaffade mig arbete så tiden gick fort. Åkte direkt hem och hämtade Robban och sen åkte vi till mamma och pappa. Jag hade köpt med mig rulltårta och butterkaka, alla var nöjda och glada med ett stort fikafat på bordet. Vi köpte Lakers matchen ikväll och tittade på den tillsammans. Tyckte ändå det var på tiden att slå sig ner i soffan och titta på en hel hockey match en gång. Har inte varit på en enda match denna säsongen och knappt kollat på någon match på tv så det var på tiden. Vi åkte från Hpvshaga glada för att Lakers ikväll tog hem matchen, viktigt lärde jag mig att det var, haha. Nu är vi hemma, har nyss fått i mig lite käk och ska snart gå och lägga mig. Behöver nog lite sömn inatt om jag inte ska vakna upp som idag på morgonen, lika trött som när jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0