Jobbhelg

Hej på er.
Idag är jag trött som bara den, drömt massor med mardrömmar inatt och varit vaken ett antal gånger och haft svårt för att somna om. Det som är så lustigt och störande är att man inte kommer ihåg vad det är man har drömt när man vaknar.
Idag är det jobbdag, min jobbhelg står på schemat. Det sägs ju att det inte ska bli så bra väder idag, både regn och snö skulle besöka Växjö, men ser det ut som de? Jag tycker de mer ser ut som en superhärlig dag med klarblå himmel och sol. Hoppas ni alla lediga människor får en super härlig dag. Min jobbdag slutar inte förens klockan sex, får se om jag dyker ner i soffan och sover då eller vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0