Lustig dag

Hej på er.
Idag lite efter åtta åkte jag till jobbet, allt kändes hur bra som helst och jag hade nästan lite längtan efter att sysselsätta mig på jobbet igen efter tre dagars ledigt. Efter lunchtid blev jag knas i magen, började bli blek, illamående och frysa. Fick springa till toa ett antal gånger på grund av att jag bara klöktes och klöktes. Beslutade mig för att gå hem och när jag väl körde hem hann jag knappt stanna bilen förens jag var tvungen att springa upp till lägenheten för att gå på toa. Ringde till Previa som är vårt företag man ringer till när man blir sjuk på jobbet, dem kunde konstatera att det var magsjuka men nu känns de inte som de. Visst jag svettas och fryser fortfarande så nu står balkongdörren på vid gavel, känns som jag är i en ugn just nu!
Får se om jag ska gå till jobbet imorgon, magen pratar väldigt högt nu med men jaja.
Detta var all mat jag fick i mig ikväll och självklart en hel del avslagen Coca Cola blev det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0