Måndag

Hej på er. Ny vecka igen och nya möjligheter. Idag börjar jag ju som sagt inte förens lite senare så jag och mannen börjar ungefär samtidigt. Han jobbar kväll denna veckan så jag jobbar ju dock inte lika länge som han idag. Det känns på något sätt som att vi är lediga, man hinner ju med en hel del när man inte börjar förens vid klockan tre. Lite ångest får man ju kanske sen när man vet att när man åker till jobbet så slutar snart alla som har jobbat en normal arbetsdag, men men.
Idag har vi hunnit vara på möte med banken, besiktigat den andra bilen och ätit god frulle. Nu ska jag slappa lite och kolla på något avsnitt av Elsas Värld. Måste visa er hur fin min korg blev som jag köpte för ett tag sen, kommer ni ens ihåg den. Så här blev resultatet.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åå vad fin den blev!!

2012-03-19 @ 18:09:43
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Emma Bolmgren

Wooowowow vad fin den blev :)

2012-03-20 @ 16:18:07
URL: http://emmacamillafilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0