Motion

Idag vaknade jag ganska tidigt, såg att solen lös igenom in i sovrummet så jag fick lite extra energi. Fick lusten att bara gå ut och gå en lång runda. På med alla träningskläder, gympadojor och tofs mitt på huvudet. Idag tog jag inte med mig hörlurarna utan lyssnade på fåglarnas kvitter istället. Det blev en runda med intervaller, alltså både powerwalk och löpning. Rundan blev drygt 4 kilometer. Idag när det är så underbart väder ska jag försöka få mannen min att vilja gå med mig ner till stan. I och för sig ska vi och kolla i massor med butiker sen där dem har kök och kakel och då kan man ju behöva bilen. Vi får se. Nu ska jag gå och ta mig en välförtjänt dusch, men innan blir det en hel del sit ups. Ska vara lite överjävlig mot magen idag, kommer väl få krampattacker senare som jag brukar få när jag utsätter den för sådant.
Hörs senare!


Såg skilla lite överallt under min vistelse ute idag, så fina dessa blommor är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0