Nytt till våren

God morgon.
Redan torsdag och det återstår två arbetsdagar tills det är helg. Igår besiktigade jag bilen och den lilla blå pärlan gick igenom. Kändes skönt eftersom jag inte är en expert på bilar. För mig ska det bara vara att tuta och köra, men så är det dock inte alltid. Snart ska sommardäcken på, blir skönt eftersom det låter så mycket om bilarna nu när man kör.
Igår shoppade jag mig en ny jacka, det blev en jeansjacka. Jag har alltid fått för mig att jag inte passar i jeansjacka men nu slog jag till på en. Denna jacka kommer från H&M, väldigt skön och kommer användas flitigt i vår och sommar. Undra när man egentligen kan hänga undan vinterjackan för gott, har ni gjort detta?
Visar jackan ikväll när jag kommer hem från jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0