onsdag

Det är onsdag och jag är ledig. Har haft mycket att göra på jobbet dessa två dagarna så det gick fort tills man var ledig igen. Dålig uppdatering igår men jag var inte på humör för att sätta mig framför datorn. Vi kollade på Lakers-Luleå med mamma och pappa och bjöd på fika.
Igår på jobbet fick jag magkramp igen, precis innan jag skulle gå hem. Det kändes som om någon stack tio knivar under naveln på mig. Hemska smärtor, så nu börjar väl denna mage och krabba igen som har hållt sig lugn ett tag. Jag tror det beror på en hel del saker som jag kan påverka själv men ifall jag ska ändra på detta så kommer jag inte kunna bete mig normalt. Får väl ha magsmärtor emellanåt helt enkelt. Hel konstigt att det bara kan komma på en gång, inga förvarning utav smärtor eller någonting utav kommer direkt. Jag kan knappt stå upp, står ihopkurad så ni kan ju själva tänka er hur det såg ut igår på apoteket, en 22-årig tjej som gick ihopkurad precis som att jag hade kutrygg redan.
Idag är jag i alla fall ledig, skönt. Ska göra iordning här hemma lite och sen gå på stan med Emmapemmabolmgren, haha. Först så ska jag äta lite frukost. Får kompensera den dåliga uppdateringen igår med massor av inlägg idag. (får se hur det går)


Kommentarer
Postat av: Anonym

God mörra!

sidan heter swefilmer.com ( :

2012-03-07 @ 08:47:41
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: emma Bolmgren

Aj aj du! jag känner igen de där magsmärtorna!! vi hörs sen :) Pussis

2012-03-07 @ 09:29:07
URL: http://emmacamillafilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0