Sköna söndag

Hej på er.
Idag vaknade vi ganska sent. Tiden sprang iväg när man skulle ställa fram klockan en timme också. Det känns idag tycker jag. Solen kommer vara uppe hur sent som helst ikväll känns de som.
Vid lunchtid åkte vi ut till Robbans föräldrar som bor utanför Braås, mitt på landet. Det var skönt att slå sig ner i en solstol där och känns lukten av skog och lugn. Mitt i solen satt vi en bra stund och sedan blev vi bara serverade med massor med gosaker. Middag och fika blev det. Jag plockade även med mig lite ris hem så nu pryder nytt ris lägenheten. Ingenting är pyntat i riset än men fjädrar och ägg ska hängas dit.
Snart ska jag gå och ta mig en lång dusch och sätta mig på balkongen med en bok. Hörs imorgon gott folk, trevlig söndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0