snart snart...

God kväll kära du.
Blir både blogg och bild torka när man jobbar som man gör denna veckan. Känns som jag bara jobbar och sover. Imorgon är det torsdag, innebär en sista arbetsdag för sen är jag och min kära sambo lediga tillsammans i tre hela dagar.
På fredag skriver vi på papprerna för vår lägenhet som snart ska börja byggas. Ska följa bygget flitigt eftersom detta är de första boendet vi äger tillsammans och som vi betalar med pengar som är intjänade efter hårt arbete. Vi kommer även ägna fredagen av att åka runt till olika butiker och titta på kök och kakel. Ska försöka få Robban att vilja börja kolla på lite tapeter också. Vi ska inte sätta in fondtapeter förens i efterhand, om vi nu ska ha några, de är vi inte helt överens om än. Jag kan tycka de är snyggt med någon enstaka längd någonstans. De fångar upp ögat och man har en färgkod man kan följa. Kan bli snyggt men kan också bli tröttsamt efter hand. Robban har så många duktiga kompisar som vi ska smöra lite extra för så vi får lite snickarhjälp.

Vet ni, nu ska jag kolla på dem sista programmen av Elsas Värld, måste se nu vad som händer i slutet.
Skulle uppskatta om ni svarade på frågan jag ställt i mitt förra inlägg? Ojdå, lät jag tjurig nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0