Söndag

Hejhej.
Söndag idag och det brukar vara ångestdagen för många. Jag känner inte av det särskilt mycket idag eftersom jag är ledig till klockan 15:15 imorgon. Har ju lite tid imorgon också att utnyttja.
Igår var vi ute i Braås hos vänner, lagade mat satt och drack och hade det allmänt trevligt. Det är intressant vilka samtalsämnen man kan komma in på, allt mellan himmel och jord verkligen. Idag är jag trött, kom inte i säng förens kring halv två och vaknade lite innan åtta. Vad är det för fel? Vill inte min kropp ha mer sömn eller vad håller på att hända. Robban var så klart redan uppe då, han är ju som en tidsinställd bomb. Gick från sängen och la mig i soffan och vilade lite till. Jag åkte sedan till Hennings för att köpa nybakta frallor och det kan jag ju säga att vi kommer göra fler gånger. Gud vad gott med nybakta frallor, dem var till och med ljumna. Nu ska jag strax gå och ta mig en lång dusch, göra inpackning i håret och i ansiktet och göra mig fräsch. Vid klockan ett ska vi möta upp Krille och Madde på samarkand för att köpa present till farfar. Vi ska ut till farmor och farfar i eftermiddag och fira att farfar har fyllt år. Ska bli trevligt och jag ska frossa som bara den i fika, haha, nej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stor är eran nya lägenhet frågade jag ju :)

2012-03-18 @ 16:20:55
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Om du går in där du ställde frågan så får du svaret ;)

2012-03-18 @ 19:34:06
Postat av: Sofi

eller så bara svarar du på min sida så blir de inget knaaaaaaaaaaaaaaaas! pusss gullet

2012-03-18 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0