Stress

Idag är det jobbedag igen, måste klämma in att besiktiga bilen på lunchen. Hoppas det inte är så svårt att utföra detta moment, har som sagt aldrig gjort de själv innan. Det ska nog gå bra, annars får man väl leka lite dum och fråga efter hjälp. Haha.
Idag åker mannen min till Eskilstuna akut med ett jobbärende. Han sover också över så jag tar och gör Madde och Krille sällskap ikväll så slipper jag vara själv. Ni kanske har märkt att jag inte gillar att vara själv, det är en slags fobi jag har ibland, men bara ibland. Ibland är det självklart skönt att vara själv men inte när mökret faller på och det är dags för att sova. Man är ju så van vid att ha någon jämte sig om nätterna. Robban tar även med sig datorn så det kanske blir ett inlägg ikväll om madde vill låna ut datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0