tjejkväll

Sofi Rålin bjöd med mig på tjejkväll på Kronobergs bilaffär. Där var bloggerskan Hannah Graaf och blev intervjuad. Massor med tjejer i alla åldrar var där, dem bjöd på snittar och go dricka samt godis. Lite underhållning med en inhyrd DJ var och så körde dem intervjuer med Hannah. Dem hade jätte mycket fina priser man kunde vinna också. Jag hade inte denna turen ikväll men det var trevligt ändå. Självklart blev vi mest glada över godiebagen som vi fick med oss hem.


En hel del folk var det där








Detta uppskattade jag mest i godiebagen, jag som verkligen behövde en ny ögonbrynspenna

Kommentarer
Postat av: emma

ÅHHHHHHH JAG VILLE OCKSÅ!! :( Vad fina produkter det var i goodiebagen :)

2012-03-09 @ 15:55:34
URL: http://emmacamillafilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0