Torsdag

God morgon!
Torsdag idag och jag bara längtar tills denna dagen är slut. Ikväll ska jag åka hem till mina kära föräldrar där man inte är allt för ofta nu för tiden. Ska visa dem allt om lägenheten, må tro att dem tycker det är precis lika roligt och spännande som jag. Imorgon kommer den stora dagen, kommer gå till historien i vårt liv. Då skriver vi på papprerna för våra kommande lägenhet, kan det inte bara vara mars snart igen för då ska vi flytta. Haha. Jag trivs som fisken i vattnet i denna lägenheten också, så vi vantrivs inte eller så utan fick bara napp på ett väldigt bra erbjudande, självklart slår man ju till.
Vad ska ni göra idag gott folk? Inget särskilt inspirerande väder direkt.
Hoppas ni alla får en bra dag, nu ska jag kila iväg till jobbet i den lilla blå :)

PUSS EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0