Tur i luren

Med lite ångest igår för att jag missade min besiktning så ställde jag klockan tidigt. ringde direkt till Bilprovningen och pratade med en väldigt lam kille. Han hjälpte mig och verkade tycka lite synd om mig i alla fall. Han fixade en akut tid redan imorgon. Tacksam för god service. Jag satt nämligen igår och letade ihjäl mig efter besiktningstid men då fanns det ingen förens i början på nästa månad. Så har ni missat er tid så ring till dem så har dem tider som inte ens finns ute i internetbokningen.
Nu ska jag unna mig ett avsnitt av Elsas värld när jag är uppe samtidigt som soluppgången idag :)

Kommentarer
Postat av: emma

Vad gör du uppe så tidigt kvinna? Sov ut för hunnagubbaaa!!! ( Eller kom hit med en nybakad brölimpa ;) )

2012-03-13 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0