vårväder

God morgon.
Idag tog jag och sov ut riktigt, kan behövas ibland. Jahapp, vad ska man göra idag? Jag jag har ingenting planerat förutom träning med Wigren vid klockan 17:00 på friskis och svettis. Alltså blir det en lugn ledig dag.
Ska städa lite nu på förmiddagen hade jag tänkt sen göra mig iordning och åka iväg för att vårstäda min bil. Lite planerat hade jag i alla fall tydligen.
När det är så fint väder ute vill man bara ta på sig sommarkläderna och köpa massor med nytt snyggt.
Igår köpte jag mig ett jättegulligt linne på Rut m.fl, vad tycker ni om detta?


Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefint linne!=)

2012-03-30 @ 09:30:13
URL: http://maddecarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0