vilken dag...

Det var den lördagen de. Idag var det sånt kasst väder när jag åkte till jobbet så det gjorde inte ont att stå inne en hel dag, kändes ändå bra att jobba.
Imorgon jobbar jag igen, börjar tidigt så måste snart ta och sova. Sen är jag äntligen ledig på måndag igen, gud vad jag känner att jag har blivit bortskämd med att vara ledig, vill vara de jämt nu för tiden. Är väl också för att våren nästan har kommit och att det börja närma sig dem vackraste månaderna.
Ikväll efter jobbet stack jag hem fort som attan och bytte om, åkte ut till miss wigren och snacka massor med dynga. Vi åkte sedan ner till stan och åt på Bichops, måste erkänna att jag aldrig har varit där förut. Ett kanonställe enlig mig, älskar ju sådan pubmat också, mums!
Nu blir det sängen för min del, hörs imorgon gott folk, då kommer föresten Christofer och Madelene på besök efter min arbetsdag. Vi ska spela monopol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0